سوالات متداول
سوالات متداول هنگام خربد از سایت
1- آیا سایت شما همه پروازها را دارد؟
- بله سایت همه شرکت های هواپیمایی و چارتر کننده ها ازهر نقطه ایران به هر نقطه ایران را نمایش می دهد و متصل به سیستم های رزرویشن سراسری آنها می باشد.
2- چطوری به سایت شما اعتماد کنیم؟
-سایت متعلق به شرکت با 6 سال سابقه با مجوز بند الف از سازمان هواپیمایی کشوری و بند ب از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و عضو انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و دارای نمایندگی کلیه ی ایرلاین های داخلی کشور است.
3- روند خرید در سایت به چه صورت می باشد؟
- بهتر است ابتدا از طریق لینک ثبت نام بالای صفحه در سایت ما عضو شوید سپس مطالب آموزشی موجود در صفحه را مشاهده نمایید کلیه جزئیات در مطالب به تفسیر اطلاع رسانی شده است.
4- جریمه کنسلی و نحوه کنسل کردن و قوانین و مقررات خرید به چه صورت خواهد بود؟
-قوانین خرید با جزئیات کامل در بخش قوانین خرید از سایت قابل دسترسی است حتماً قبل از اقدام به خرید آن را مطالعه فرمایید.
5- بعد از رزرو شماره پیگیری داده شد ولی پولی پرداخت نکردم و به درگاه بانک هم متصل نشدم و پیام داده شده که با کارشناسان تماس بگیرید چه اتفاقی برای رزرو من افتاده است؟
- اگر پولی از حساب شما کسر نشده است و شما پرداختی انجام نداده اید در صورت مشاهده پیام فوق این بدین معنی است که لیست پرواز انتخابی شما موقتاً بسته شده است از سایت پروازهای دیگری را انتخاب کنید یا همان پرواز را چند دقیقه بعد مجدداً انتخاب کنید، شما باید به صفحه پرداخت بروید و سیستم از حساب شما پول برداشت کند تا اتوماتیک بلیط به شما تحویل داده شود.
6- پول از حساب من کم شده ولی بلیطی صادر نشده است چه اقدامی انجام دهم؟
-از قسمت پیگیری خرید در بالای صفحه شماره پیگیری خود را در فیلد شماره واچر وارد کنید و شماره موبایلی که آن را در هنگام خرید وارد کرده اید را تایپ کنید تا بلیط برای شما نمایش داده شود در صورتی که قبلاً در سایت ثبت نام کرده باشید در قسمت کاربری شما، بلیط های صادر شده قابل مشاهده میباشد. اگر همچنان بلیط خود را مشاهده نکردید 1 ساعت بعد حساب بانکی خود را چک کنید ممکن است پرداخت شما ناموفق باشد و پول به حساب شما برگشته باشد. برای راهنمایی بیشتر با ما تماس بگیرید.
7- پول از حساب من کسر شده بلیطی صادر نشده چه اتفاقی برای پرداخت من افتاده است؟
- خرید شما نا موفق بوده است پول به حساب شما طی چند ساعت بر میگردد بعد از برگشت پول مجدد خرید کنید به خاطر داشته باشید همواره دکمه تکمیل فرایند خرید را در انتهای خرید فشار دهید تا خرید شما کامل شود.
اگر تا 72 ساعت پول به حساب شما عودت داده نشد تماس بگیرید.
8- بلیط صادر شده ولی باز نمی شود چکار باید کرد؟
- چند دقیقه بعد مجدداً بلیط را دانلود کنید و باز کنید اگر مشکل پابرجا بود با تماس بگیرید.
9- بلیط باز میشود ولی داخل بلیط نوشته شده بلیط شما مشکل دارد چکار باید کرد؟
- با آژانس تماس بگیرید.
10-سیستم پیام می دهد امکان صدور این پرواز وجود ندارد چه باید کرد؟
-اگر پولی پرداخت نکرده اید پرواز دیگری را انتخاب کنید.